Παίζω και μαθαίνω την ιστορία της εθνεγερσίας του 1821 μέσα από διαδραστικό παιχνίδι με το Scratch - 2ο Δημοτικό Σχολείο Πολίχνης

Τίτλος έργου (title): Παίζω και μαθαίνω την ιστορία της εθνεγερσίας του 1821 μέσα από διαδραστικό παιχνίδι με το Scratch

Ετικέτες (tags): Scratch, Παιχνίδι, 1821

Σχολείο (school): 2ο Δημοτικό Σχολείο Πολίχνης

Τάξη (class): Ε Δημοτικού

Υπεύθυνοι καθηγητές (teachers)
Σταυρόπουλος Μιλτιάδης
Σισίκη Ελένη


Ομάδα μαθητών (students)
Δρακοπούλου Ευσταθία
Κονιδάρη Μελίνα
Κόντας Νικηφόρος
Κοτίδης Λεωνίδας
Λυκίδου Χρυσοπηγή
Μουργκάς Γεώργιος
Νικολάου Βασιλική
Νικοπολιτίδης Θεοδόσιος - Στυλιανός
Παπαχρήστος Ιωάννης
Σταμάτη Μαρία
Τζουμάκης Γρηγόριος
Φουσταλιεράκης Φίλιππος
Χαΐνογλου Βικτωρία


Περιγραφή (description)
Δημιουργήσαμε μια εφαρμογή στο scratch, εμπνευσμένη από την εθνεγερσία του 1821,
η οποία περιέχει 2 «παιχνίδια μάχης» και ένα «κουίζ ερωτήσεων»!


Είδος έργου (category)
Παιχνίδι

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε (software)
Scratch 3, Photoshop, Microsoft Word, Excel

Άλλες πληροφορίες (info)
Παίξτε μια από τις μάχες «Μανιάκι» και «Χάνι της Γραβιάς»: 1) Κινηθείτε με τα βέλη δεξιά - αριστερά - πάνω - κάτω για να αποφύγετε τις εχθρικές σφαίρες. 2) Πατήστε το space(κενό) για να πυροβολήσετε τον εχθρό (στην μάχη στο Μανιάκι) 3) Προσοχή: Σε κάθε πίστα (σε κάθε μάχη) έχετε μόνον 5 «ζωές»! Για να νικήσετε, πρέπει να φτάσετε τους 30 πόντους! ή Δοκίμασε τις γνώσεις σου, παίζοντας το παιχνίδι των ερωτήσεων.

Κώδικας ενσωμάτωσης έργου (code)
1

Ιστοσελίδα (webpage)
https://scratch.mit.edu/projects/510838002

Χαρακτηριστική εικόνα (image)

Τη δασκάλα ή την τίγρη: Παιχνίδι με Γρίφους Μαθηματικής Λογικής με το Scratch - 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης

Τίτλος έργου (title) : Τη δασκάλα ή την τίγρη: Παιχνίδι με Γρίφους Μαθηματικής Λογικής με το Scratch Ετικέτες (tags) : Παιχνίδι, Scratc...